2017. dec 13.

Azt hittem paródiát olvasok. Valójában csak egy feminista írása...

írta: Szememapalyan
Azt hittem paródiát olvasok. Valójában csak egy feminista írása...

Jól ismerjük a feminista aktivisták (feminácik) szektás megnyilvánulásait. Tudjuk, hogy miképpen ordítják le valakinek a fejét közterületen, aki vele szemben ellentüntető. A genderizmus és feminizmus eggyé vált. A biológia és történelmi tényeket semmibe véve követelik fanatizmusuk legitimitását a közéletben, oktatásban és minden más területen. 

A South Parkot ismerve tudjuk, hogy miként parodizálja a polkorrektséget, a feminizmust és a képmutató neoliberális programokat. Amikor elolvastam, hogy egy feminista oldalon mit publikáltak, azt hittem az egyik South Park paródia forgatókönyvét olvasom. Az írás tartalma: mi az a 10 dolog, amit egy feministának kötelessége megkérdeznie a partnerétől?

Csemegézzünk:

1. Egyetértesz-e a Black Lives Matterrel? - Hihetetlen, de igaz: az első kérdés a legfontosabb, miszerint tisztázni kell a faji kérdést. Bár én úgy gondolom, hogy kizárólag a homo sapiens létezik (nem pedig fajok), s alatta különböző rasszok, de úgy látszik az egyenlőségért való küzdelem itt is csak demagóg baromságokba megy át.

2. Mit gondolsz a genderről és szexuális hovatartozásról? - Tehát a férfi és a női nem csak társadalmi felépítmények? Igazad van, én is értelmi fogyatékos vagyok.

3. Mit teszel a szexizmus legyőzéséért mindennap? - El kell magyarázni, hogy bizony te kinyomod azoknak a szemét, akik megbámulnak egy női segget.

4. Mit gondolsz a szexmunkáról? - A legősibb hivatás...

5. Támogatod a BDSM mozgalmat? - Röviden: szado-mazo

6. Mi a véleményed a kolonizációról és az amerikai őslakosok jogairól? - Az emberi jogok egyetemlegesen, az amerikai őslakosoknak pedig többletjogokat követelnek. Érdekes az egyenlőségi harc...

7. Szerinted a kapitalizmus kizsákmányolás? - Igen, tudjuk, hogy az. Valójában egy normális emberrel való randizás esetén ezt így megemlíteni lehet magával vonz egy barátzónát.

8. Lehet bármilyen ember illegális? - Ez persze a bevándorlókra vonatkozik. A polkorrektség szektás idiótái megkövetelik, hogy regisztrálatlan bevándorlónak nevezzük az illegális bevándorlókat. Mert ez létkérdés.

9. Támogatod a muszlim amerikaiakat, vagy a muszlim országból érkező nem muszlimokat? - Az író szerint a muszlimokról kialakult kép nem helyes. Én úgy gondolom, hogy a feministák kiállása egy olyan társadalom befogadásáért, amely a nőket jószágként kezeli, igencsak visszás.

10. A fogyatékossággal élőket is támogatod? - Természetesen az emberek egészen máshogy tekintenek a témára Forrest Gump óta, ami talán az egyik legkárosabb toleranciakampány. Mikor mozgássérülteket kérdeztem arról, hogy mit tudnak az új megfogalmazásról miszerint ők "kerekesszékben teljes életet élő emberek", hülyének néztek, hogy miért mondok ekkora baromságot. Hát igen, első kézből jó értesülni...

/Forrás: 444.hu

Szólj hozzá

tolerancia gender feminizmus baromság kulturálatlanság